Like us on Facebook
Begint het niet stilletjes aan tijd te worden dat je ons liket?
Mmmm ... burgers
Ik krijg er al honger van.
Nick & Toots - Hey Joe
Nick Cave en Toots Thielemans, samen op een podium.

Bij De Morgen hebben ze ook begrepen dat contextuele reclame op hun site veel beter werkt dan niet-contextuele reclame. Kijk maar:

Contextuele reclame op demorgen.be


Verwante schrijfsels:
Vergeten reclame. Schokkende reclame voor de PS3 Grappige reclame. Oude VTM-reclame 


11 commentaren 16.01.08 - Uw Moeder -
Valt onder: Verontrustend

11 reacties op “Contextuele reclame op demorgen.be”

  1. Mths zegt:

    Google ads zijn ook contextuele reclames; bij jullie staat er altijd reclame voor “een mooi gevulde bikini”.

  2. Uw Moeder zegt:

    En gij klikt daar de hele tijd op zeker?

  3. Ik zie hier een Google ad voor “Feest? Huur een Oesterman”

  4. Uw Moeder zegt:

    Interessant. Zou ik ‘s op klikken als ik van u was.

  5. Uw Moeder zegt:

    En? Wat is dat nu eigenlijk? Zo’n oesterman?

  6. Mths zegt:

    Ik ga naar de fitness om mijn bikini te vullen, geen behoefte aan dus :-) !

  7. Gewoon een oesterverkoper, really :)

    “Wat kunnen wij van de oester voor u betekenen?”
    http://www.van-de-oesters.nl/

  8. Uw Moeder zegt:

    Misschien wel leuk voor de uitreiking van de Bwards, die oestermannen. In combinatie met de champagnemeisjes.

  9. Lisa zegt:

    Op champagnetoren.be heb je ze volgens mij allebei, de oestermannen en champagnemeisjes ! Iemand ervaring mee?

Geef een reactie

Gastblogger op appelogen
Lees eens op een ander!
Lees eens een krant